7 مشکل و راه حل کلیدی طراحی وب سایت در 2024
نوشته شده توسط : گل نسیم

وب سایت شما اغلب اولین برداشتی است که مشتریان شما از کسب و کار شما دارند. طراحی وب سایت ضعیف باعث می شود که مشتریان نتوانند اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند. بیابند و در نهایت بر روی نتیجه شما تأثیر می گذارد.

اگر مشتریان بالقوه شما سایت شما را غیرقابل دسترس یا از نظر تصویری غیر جذاب بیابند، احتمالاً برای مدت طولانی باقی نخواهند بود و شما ریسک از دست دادن تبدیل های ارزشمند را دارید.

اگر برای طراحی وب سایتی که علاقه شما را جلب کند. و نرخ پرش شما را کاهش دهد به کمک نیاز دارید، تیم طراحی سایت آرماناوب اینجاست تا به شما کمک کند. راهنمای ما در مورد مشکلات رایج طراحی وب و راه حل های آنها را  بررسی کنید.

7 مشکل رایج طراحی وب سایت

بسیاری از مشکلات طراحی سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد که این موارد هفت مورد از رایج ترین آنها هستند:

  1. طراحی منسوخ و قدیمی
  2. محتوای با کیفیت پایین
  3. مسائل ناوبری
  4. اطلاعات سخت در دسترس
  5. ظاهر و چیدمان گیج کننده
  6. سرعت بارگذاری پایین
  7. بهینه سازی نشده برای موبایل

1-طراحی منسوخ و قدیمی

طراحی منسوخ و قدیمی

با گذشت زمان، طراحی وب، مانند هر چیز دیگری، تغییر می کند. داشتن یک وب سایت قدیمی می تواند بر روی دید مشتریان از برند شما تأثیر بگذارد. اطمینان از اینکه سایت شما دارای چیدمان مدرن و عناصر طراحی است. برای جستجوگران امروزی جذاب است و آنها را تشویق می کند که در سایت شما بمانند.

2- محتوای با کیفیت پایین

ایجاد محتوای مرتبط و با کیفیت برای کمک به رتبه بندی سایت شما در SERP ها حیاتی است، به خصوص اگر وبلاگ دارید. صفحات غیر بهینه با محتوای تکراری، نادرست، کلمات کلیدی پر شده و اشتباهات گرامری می توانند بر کیفیت کلی طراحی وب سایت شما تأثیر بگذارند.

3-مسائل ناوبری

مسائل ناوبری

مخاطبان شما می خواهند بتوانند به راحتی در سایت شما حرکت کنند و به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. اگر شما بیش از حد پاپ آپ یا یک منوی ناوبری گیج کننده داشته باشید ، مشتریان بالقوه احتمالا ناامید می شوند و از صفحه شما خارج می شوند.

4-دسترسی به اطلاعات سخت است

مشابه مسائل ناوبری ، اگر مردم نتوانند اطلاعات خاصی را در سایت شما پیدا کنند ، مانند شماره تلفن یا فرم تماس شما ، این احتمال را کاهش می دهد که آنها اقدام مورد نظر را انجام دهند.

5-ظاهر و چیدمان گیج کننده

برخی از سایت ها چیدمان های گیج کننده یا درهم ریخته ای دارند. و چندین عنصر طراحی می توانند به این اثر کمک کنند.نوع فونتی که استفاده می کنید یکی از آنهاست. مخصوصا خواندن فونت هایی شبیه به دستخط های دستی یا خط شکسته، دشوار است.

فونت های بی نقص و خوانا خواندن اطلاعات را برای کاربران آسان تر می کند.

رنگ ها یکی دیگر از عناصر طراحی وب سایت هستند. که می توانند حواس سایت شما را پرت کنند و از دسترسی آسان افراد به اطلاعات جلوگیری کنند. روی کنتراست رنگ تمرکز کنید. که خواندن متن را آسان می کند و اطمینان حاصل کنید که طرح رنگ در سراسر سایت سازگار است.

6-سرعت بارگذاری کند

مهم نیست که محتوای شما چقدر مرتبط یا با کیفیت باشد. اگر بارگذاری سایت شما بیش از حد طول بکشد. اکثر کاربران حوصله صبر کردن تا زمان بارگذاری آن را ندارند. همراه با از دست دادن مشتریان بالقوه و درآمد ، سرعت بارگذاری آهسته نیز می تواند بر رتبه بندی گوگل شما تأثیر بگذارد. توجه به عناصری مانند فایل های تصویری بزرگ می تواند به بهبود سرعت بارگذاری شما کمک کند.

7-بهینه نبودن برای موبایل

تعداد بیشتری از جستجوگران از طریق دستگاه های تلفن همراه به اطلاعات دسترسی پیدا می کنند. اطمینان از بهینه سازی سایت شما برای موبایل تضمین می کند. که آنها به راحتی می توانند از طریق گوشی هوشمند یا تبلت خود به محتوا دسترسی داشته باشند.

راه حل هایی برای مشکلات طراحی وب سایت

یکی از مهم ترین راه ها برای جلوگیری و حل مشکلات طراحی وب سایت، به روز ماندن از ترند طراحی وب است. قابلیت ها و طراحی های وب سایت دائماً در حال تغییر هستند، بنابراین کسب و کار شما باید بتواند خود را تطبیق داده و تغییرات لازم را برای مرتبط ماندن و در دسترس ماندن ایجاد کند.

همچنین باید طراحی وب سایت خود را به طور منظم تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص کنید. چه چیزی کار می کند و چه چیزی ممکن است نیاز به تنظیمات داشته باشد. آیا اطلاعات بیشتری اضافه کرده اید، که درک منوی ناوبری را سخت تر می کند ؟  آیا گرافیک و رنگ ها قدیمی شده اند ؟

ماندن در بالای این عناصر به شما امکان می دهد. تغییراتی ایجاد کنید که جستجوگران شما از آنها قدردانی کنند. و در عین حال به شما کمک کند به اهداف کسب و کار خود برسید.

هر زمان که در حال تجزیه و تحلیل یا ایجاد تغییرات هستید، روی تجربه کلی کاربر تمرکز کنید. همه چیز را ساده نگه دارید و مطمئن شوید. که صفحات شما در سریع ترین زمان ممکن بارگذاری می شوند.

این اولویت، جستجوگران را تشویق می کند. که در صفحه شما بمانند و شانس تماس با شما یا خرید را افزایش می دهد.

راه حل دیگر همکاری با یک طراح وب با تجربه است. آنها قادر خواهند بود تغییرات شما را برای حفظ یک سایت پاسخگو و کاربر پسند تجزیه و تحلیل و توضیح دهند.

چگونه شرکت طراحی سایت آرناماوب می تواند به شما در جلوگیری از مشکلات رایج طراحی وب کمک کند

در اینجا در آرماناوب، ما متعهد به طراحی وب سایت اختصاصی هستیم که نتایج و فروش را افزایش می دهند.

تیم برنامه نویسی شرکت ما همچنین می داند که نیازها و اهداف شما منحصر به فرد است، بنابراین ما یک رویکرد سفارشی ارائه می‌دهیم. خدمات طراحی وب سایت حرفه ای ما هر ویژگی و عنصری را برای کسب و کار شما تنظیم می کند.

بدون توجه به اندازه یا نوع کسب و کار شما، ما به شما کمک می کنیم تا وب سایتی طراحی کنید که:

سفارشی

پاسخگو و سازگار با موبایل

بهینه شده برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

امنیت

با شرکت طراحی سایت آرماناوب با چالش های طراحی وب خود مقابله کنید

اگر آماده غلبه بر مشکلات طراحی وب سایت هستید. و سایتی را ایجاد می کنید که برای شما و مشتریان شما مناسب باشد، آرماناوب اینجاست تا به شما کمک کند. به عنوان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ پیشرو، ما با شما همکاری خواهیم کرد تا به اهداف خود برسید و سایتی ایجاد کنیم که درآمد کسب و کار شما را افزایش دهد.

تیم ما با شما همکاری خواهد کرد تا به شما کمک کند تا یک وب سایت جذاب و کاربردی ایجاد کنید که به نفع شرکت شما باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات طراحی وب با کارشناسان شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی آرماناوب تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: